FANDOM

Tubaaja1

Pelaaja: Tubaaja

Tubaaja

Tubaaja on Toiminut monissa erilaisissa tehtävissä milloin Kaivosmiehenä, Kamariherrana, Erakkona tai Alkemistina.

Tubaaja roolipelin ulkopuolella

Tubaaja on aurinkomaassa noin 3 vuoden ajan pelannut henkilö ja on siten osallistunut moniin kiistoihin palvelimella. Tubaaja on siten ollut häiritsemässä ylläpitoa, mutta on ollut myös kirottuna ja bannittuna palvelimelta useita kertoja. Hänellä on kiistelty maine pelaajien kesken.

Aloitus

Tubaaja aloitti seikkailunsa jo kirjon aikoihinm, mutta ei saavuttanut vielä silloin mitään merkittävää. Tällöin hänet tunnettiin nimellä "HET02" mutta muutti myöhemmin nimeään ja siten hänet tunnetaan nykyään Tubaajana. Tuttavammin häntä kutsutaan Tubuksi.

Tubaaja aloitti ensinmäisen kerran kunnolla Uuden Roihun aikana ja suuntasi heti kuuraan. Tubaaja toimikin kaivosalalla Lääninherra DatArnoGuyn alaisena. Piraattilanden itsenäisyyssota tosin muutti asioita ja Raistlin Majer astui lääninherraksi ja tutustui Tubaajaan. Myöhemmin heistä tuli hyvät ystävät ja Tubaaja yleni vastaamaan Kuuran kaivostoiminnasta. Tubaaja viettikin loppukartan toimien kaivosjohtajana ja tehden projekteja Raistlinmajerin kanssa.

Uuden kartan alku

(Jatkuu pian)