FANDOM

Aurinkomaassa kaikki ei menesty kaikkialla, mutta mikä menestyy missäkin:

Viidakko

Viidakko on yksi Aurinkomaan hedelmällisimpiä alueita, ja soveltuu viljelyyn mainiosti. Esimerkiksi kaakaopavut kasvavat täällä parhaiten.

Metsät

Metsät eivät toimi erityisen hyvin viljelytarkoituksessa, mutta niiltä löytää muunmuassa hiiltä, ja kukkuloilta myös rautaa.

Joet

Joet ovat hedelmällisiä, ja sopivat mainiosti viljelytarkoitukseen. Jokien pintaosista voi löytää kultaa kolmen suonissa. Joissa voi kalastaa, ja sokeriruoko viihtyy hyvin jokien rannoilla.

Tasangot

Tasangot ovat hedelmällisiä, ja sopivat hyvin viljelytarkoitukseen.

Aavikot ja savannit

Aavikoilta ja savanneilta (mesa), ja erityisesti niiden kukkulaisilta seuduilta löytää hyvin punakiveä ja lasuriittia. Ne eivät toimi hyvin viljelytarkoituksessa, mutta hornapahkalla on pieni mahdollisuus menestyä.

Meret

Meribiomi

Merillä voi kalastaa. Ei sovellu viljelyyn, eikä muutenkaan erityisesti mitenkään. Merivesikin on suolaista, eikä sitä ole soveliasta juoda.

Horna

Hornapahka menestyy hornassa, ei sovellu muuhun viljelyyn.

Lumi- ja jääbiomit

Lumijajaabiomit

Kylmeiltä biomeilta, sekä erityisesti niiden kukkuloisilta seuduilta löytyy hyvin kultaa. Ei toimi viljelytarkoituksessa.

Vuoristot

Vuoristoilta löytää syvältä maaperästä voimakiviä. Ei sovellu viljelyyn.

Suot

Soiden pinnoista löytyy usein rautaa kolmen suonissa. Sokeriruoko kasvaa hyvin suolla, ei sovellu muuhun viljelyyn.